piątek, 21 września 2012

Ubranko

Tym razem pocięłam "Malutkie Szczęścia"
Kolekcja słodka, różowo-niebieska, którą myślę można przeznaczyć dla dziewczynki, jak i dla chłopca.

A wy jak myślicie?

Kartkę w formie dziecięcych bodów narysowałam odręcznie (wystarczy złożyć kartkę na pół i narysować część, a druga połówka powstanie po jej wycięciu)

Do kartki zrobiłam małe pudełeczko, na kolczyki lub łańcuszek, który może być idealnym prezentem
 np. na Chrzest Święty czy też roczek. 










Mam nadzieję, że tym słodkim kompletem zachęcę was do stworzenia 
czegoś podobnego. Na pewno będzie to wyjątkowa pamiątka.

Papiery z których korzystałam "Malutkie Szczęścia" 006, 014, 019,  

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Wow ale super :)) Fajny kształt karteczki pięknie ozdobione pudełeczko :)) Na pewno to będzie cudna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet:) Kolory super. Ostatnio robiłam album dla chłopca z "Malutkiego szczęścia":)Wkrótce na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)