czwartek, 23 maja 2013

Keep Calm - na podobraziu

Dzisiaj jako kolejną moją inspirację, chciałam Wam pokazać obrazek na podobraziu. Strasznie podobają mi się plakaty z cyklu "Keep calm and carry on" oraz wszelkie jego przeróbki! Postanowiłam zatem jakiś czas temu zrobić taki obrazek dla terapeutki w prezencie :-) Oczywiście tekst wymyśliłam sama, no i całość też :P
Dość spora powierzchnia "użytkowa" była dla mnie nie lada wyzwaniem, ponieważ tak dużych prac nie robię za często, ale jakoś się udało z pomocą ślicznych, delikatnych papierów :) Od "zawsze" uwielbiam połączenie szarości i różu, i jakoś tak zgrałam je właśnie tu (no prawie szarości, bo beż i biel też się wkradły).






Oto wykorzystane papiery:

tekst alternatywny tekst alternatywny

Pozdrawiam i do napisania - Małgosia :-)

4 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)