poniedziałek, 7 października 2013

Podziękowania dla rodziców

Witajcie moi drodzy w pierwszym dniu tygodnia,

W ramach swoich dzisiejszych inspiracji przygotowałam niezwykłe podziękowania dla rodziców, w formie albumów, chowanych do drewnianych skrzynko - szufladek. 
Albumy powstały na zamówienia dla moich znajomych ale system przechowywania, był całowicie moim autorskim pomysłem i nie ukrywam, że znajomi byli mega zaskoczeni takim wykonaniem "zwyczajnych albumików".
Bawiłam się przy ich tworzeniu niesamowicie. Najpierw pomalowałam skrzynki lakierobejcą następnie obkleiłam papierem. Do ich stworzenia użyłam fantastycznego połączenia papierów z Porannej Kawy 005 i 008. Całość okrasiłam kwiatami o różnych odcieniach - w tym kwiatami mojej własnej roboty, z TEGO oto kursu :)
Każdą kartkę albumu oraz okładkę skrzyni i albumu obszywałam. Dodałam kwiatuszkowe tekturki i podkleiłam każde zdjęcia w trzech identycznych albumach.... 
Ile mi to zajęło? Nie pytajcie :)
Jednak są projekty, nad którymi warto jest poświęcić masę swojego cennego czasu, ponieważ uśmiech obdarowanych i radość w oczach za taki podarunek jest bezcenna.

Zapraszam Was na dłuuugą fotorelację :)






















 
Wykorzystane materiały:


A teraz, kto wytrwał do końca, ręka do góry :)
Bardzo Wam dziękuję za uwagę i życzę przyjemnego tygodnia,
tym którzy nie chorują, i tym którzy zalegli (ja np należę do tej drugiej grupy :)
Buziaki, Marcia

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :* No ale właśnie taki był zamysł ! :) Miała być "pamiątka na całe życie" :) Chyba się udało :)

      Usuń
  2. Kochana kuruj się szybko, a podziękowania są piękne. Ja uwielbiam te papiery, a w takim zestawieniu - bajka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i duuuużo zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełen profesjonalizm ! Bardzo super !!! Świetnie to wszystko przygotowałaś. warto było poświecić tyle czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne podziękowania...a kwiatki cudności...

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna pamiątka:) bardzo mi sie podba i to nie jest zadne lukrowanie:0

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)