poniedziałek, 15 grudnia 2014

Stroik na świąteczny stół - krótki kurs.




Witajcie Kochani :)


Chciałam Wam zaprezentować dziś, jak w prosty sposób stworzyć ładną i ciekawą ozdobę np. na stół Bożonarodzeniowy. 



Jest to o tyle fajne rozwiązanie, że w środek można wstawić zarówno zwykłą świeczkę jak i specjalnie zrobiony świecznik. Wytwór może posłużyć też jako ozdoba kwiatka, itd itp :)

Potrzebne produkty:
1. Wianek wiklinowy
2. Świecznik drewniany

OPCJONALNIE:
4. Stempel np. gwiazdki
5. Tusz (do potuszowania wianka, do odbicia stempli)
6. Klej na gorąco


Na początek malujemy nasz wianek (o ile mamy nie pomalowany lub o ile w ogóle chcemy zmieniać jego kolor naturalny :P)



To samo robimy ze świecznikiem.


 Celowo zarówno wianek jak i świecznik pomalowałam niedbale bo chciałam uzyskać starociowy wygląd. Oczywiście, to tylko mój "zamysł artystyczny" :)

Na świeczniku stemplujemy nasz motyw bez użycia bloczka. 



Następnie zabieramy się za wianek. Brzegi wianka potuszowałam gąbką z tuszem distress. Następnie wianek okręcamy girlandą perłową w kilku miejscach utrwalając klejem / klejem na gorąco.


Przystępujemy do ozdabiania wianka. Tutaj pełna dowolność ;) Ja zrobiłam wiankowi stroik. Należy jednak pamiętać, żeby ograniczyć wystające ozdoby od jednej strony bo inaczej wianek nie będzie leżał "płasko"



A to efekt końcowy :) 
I jak?



Przypominam o MEGA GRUDNIOWYM WYZWANIU, do którego można zgłaszać prace z użyciem naszych tegorocznych fribików :) Pamiętajcie, o użyciu materiałów Magicznej Kartki tak, aby stanowiły one wyraźną część pracy.

A oto dzisiejszy fribik dla Was - jeżeli wykorzystacie go w swoich pracach, będzie nam bardzo miło, jeżeli podlinkujecie go i podpiszecie źródło - z góry dziękujemy  :)



Miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)