sobota, 5 września 2015

Moje serce należy do MK

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)

Aneta aka Artisant zgłasza się po dłuższej przerwie.

Bardzo się za Wami stęskniłam moi drodzy 
i nie mogę się doczekać pokazania Wam moich kolejnych inspiracji.

Wracam z pastelowym projektem ponieważ jak zapewne
pamiętecie kocham pastele, shabby chic i vintage.

Takimi własnie projektami bedę starała się Was inspirować.

A teraz przejdźmy do konkretów.
Mój projekt to papierowe pudełko - serduszko,
ozdobione papierami i tekturkami MK. 
Do kompletu uszyłam serduszko które przyozdobiłam
materiałami i kwiatkami MK. 

Zapraszam na fotorelację.






Użyte materiały:

Pożegnanie Lata 021Wyspa Motyli WM03Ornamenty - Bordery (W.OR06)

Mini Różyczki - Jasny Róż FLMR02,Wyspa Motyli WM13 - dodatki 02.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moja pierwsza inspiracja
po dłuższej przerwie i z przyjemnością wrócicie po więcej.

Dziękuję za odwiedziny i miłego, craftowego weekendu!
Aneta

9 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)