czwartek, 4 sierpnia 2016

Nietypowa kartka ślubna

Witajcie!!

Sezon ślubów w pełni, dlatego dziś chcę Wam pokazać dość nietypową ślubną pracę :-) 
A dlaczego nietypowa? No cóż, raz, że zielono-niebieska kolorystyka w tej tematyce 
nie jest dość popularna, dwa, że motywy,
które znalazły się na mojej kartce - parawaniku, też raczej do ślubnych nie pasują.
A jednak! Wieża Eiffla, znaczek BMW i gromadka dzieci
mogą z powodzeniem wystąpić na ślubnej kartce,
bo stanowią wizualizację marzeń Młodej Pary :-)


W parawaniku znalazło się miejsce na życzenia, cytat okolicznościowy,
kieszonkę na pieniężny upominek... Lubię tę formę, bo daje duuużo przestrzeni
na realizację wszystkich pomysłów ;-)


Długo zastanawiałam się, jak ugryźć temat licznego potomstwa. Nagle mój wzrok 
padł na arkusz dodatków z kolekcji Malutkie Szczęścia. I już wiedziałam! 


Wiedzieliście, że wśród kolekcji Magicznej Kartki znajdziecie aż tyle różnych odcieni niebieskiego?
Na pewno wiedzieliście ;-) Ale może nie wiedzieliście, że tak fajnie ze sobą wyglądają :P

A Wy, robiliście jakieś nietypowe prace ślubne w tym sezonie?

W mojej pracy użyłam następujących produktów Magicznej Kartki:



***
Pamiętajcie też o naszym sierpniowym wyzwaniu, które znajdziecie
>>>>> TUTAJ <<<<<


Pozdrawiam serdecznie!


2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)